دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی

  • ۰
  • ۰

دیوارپوش چرمی

یکی از عناصر مهمی که به فضای خانه آرامش  و احساس راحتی می دهد دکوراسیون داخلی است. دکوراسیون داخلی منزل را می توان با کاغذ دیواری ها ، سنگ های آنتک، انواع آینه های مختلف جدید و دیوارپوش ها در انواع و طرح های مختلف   زیبا و خاص تر کرد. از دیگر مواردی چون استفاده از اکسسوری های جدید و شیک و لوازمی که به زیبایی خانه جلوه خاصی می بخشند بسیار در تزیین خانه اهمیت دارند . در این مقاله قصد داریم به یکی از این موارد یعنی دیوارپوش چرمی که در زیبا تر کردن منزل و یا محل کارتان کار ساز است به طور مختصر توضیح دهیم.

محل های کاربردی از دیوارپوش چرمی

دیوارپوش های چرمی علاوه بر زیبایی و خاص کردن دکوراسیون منزل و محل کاری که دارند قابلیت بالایی در محافظت و عایق بندی دیوارها نیز هستند و می تون در ساختمان های عمومی و خصوصی مانند دفتر اداری ، شرکت های خصوصی ، املاک مسکن ، بسیاری از مراکز خریدی که مناسب آن فضاها هستند، آتیه های عکاسی ، سالن های آنفی تئاتر ، سینما و بسیاری از محل های دیگر استفاده شوند.

ابعاد دیوارپوش

اندازه این نوع دیوار پوش ها در استاندارد کارخانه تولید می شوند ولی در صورت تمایل مشتری به سایز های دلخواه قابل تغییر و سفارش است. این نوع دیوارپوش ها به صورت تخت، تو پر، سه بعدی تولید می شوند که می توان از هرنوع آن در کنار هم و یا به صورت مجزا در مناطق مختلف کار و یا محل کار استفاده نمود.

 

کاربرد دیوارپوش ها در بخش های مختلف

  1. دیوار یا صفحه پشت تلویزیون در زیبا تر کردن خانه بسیار حائز اهمیت است که اغلب ما از سنگ های تزیینی آنتیک و یا کاغذدیواری استفاده می کنیم ولی برای دوام بیشتر و تنوع بخشیدن به این بخش از منزل بهتر است از دیوارپوش چرمی برای دکوراسیون شیک تر و راحت تری  استفاده کرد.
  2. برای اطراف قسمت میز نهار خوری این نوع دیوارپوش ها گزینه بسیار مناسبی است.
  3. برای دیوارهای لابی هتل ها، برج ها، سختمان های مسکونی چند طبقاتی، ساختمان های تجاری و لابی بسیاری از مکان های دیگر قابل استفاده هستند. همچنین برای بالکن های داخلی و خارجی و یا پاسیوهای دارای گلخانه نیز کاربرد فراوانی دارند.
  4. در قسمت راهرو و کنار درب ورودی هر خانه اولین دیدی است که مهمان هنگام ورود به خنه را دارد ، مهانان اولین ارتباط را با این بخش از خانه اول درک می کنند، بسیاری از افراد معمولا این قسمت را با جاکفشی و یا چوب لباسی پر می کنند ؛ توصیه ما به شما استفاده از دیوارپوش چرمی است.
  5. اگر در بخشی از خانه فضای خالی مانند ظاقچه های قدیمی، جای آینه های دیواری آسیب دیده، دیوارهای ترک برداشته ، پشت بخاری، دور ستون های وسط پذیرایی و بسیاری از جاهای مختلف منزل می توانید از این دیوارپوش ها عنوان روکش دیوار استفاده کنید تا زیبایی چند برابری به دکوراسیون و فضای خانه بدهد.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • زهرا ایمانزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی